CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, February 6, 2008

~ape ntah~


Kelmarin 03/01/2008 ari ahad…uchu,coinsss,ling,nurt,mytho ngn aku kitorg g bday ija kt tasek perdana..huhu...sonok wehh..so far puas ati ar..makan beshhh, game besh-beshh…sempat ar aku join game mari berdansa same2 ngn mytho..n kaki kembau ngn ling lak…dedua aku x menang..waakakkkk..tp enjoy weh…even panas terik ngn lembab tanahnye..merase la suar n suar aku mkn lumpur kan…hehhhh…tp tala kisah punyee…hakhakkk…lame gak la abehkn mase ngn ija n dak2 berehhhh..sume sporting2 belake…petang lps begambau ngn ija kitorg balik n lepak uma coinsss smbl makan makan…chiken wing ade..kopok leko de..n goreng pisang suam2 kuku....hakhakk...x larat seh…letih giler…tapi beshhhhh…


~erkkkkkkk~
~tomeyyyyyyyyy~
~elehhhh..kaber album la kunun..ayakkk~
~hehehhhhhh~
Smalam de dak baru masuk kt seksyen aku..dak pempuan..shida name dia..huhu..muda la setahun dr aku..huhu…sepatutnya die msk department len..tp boss aku nk pakai sgt PTK..sbb k’wani dh nk cuti kawen kan..so,keje die banyak sgt..kene la de org tolong..n shida la jadik mangse..ngeeeee…slamat la ko shida…n aku sonok la dak ni msk…nengok die pn cm OK kan…ade la kawan baruu..huhu…


Adehhhh…dh msk 3 ari mak aku demam…huhu..sian tol kt dia..dh la kitorg g keje tade sape kt uma..dulu leh la aku ade..leh nengok2..sian lak tggl die sorg2..adehhh la…memang tak beshhh woo kalo mak aku demam…hmm..harap mak aku cepat sembuh…dan leh aktif balik cam bese..aminnn…


Ari ni…x tau la nape…menung..menung..temenung..ble tade mnde nk wat je..hayal lg…adehhhh..menganggu tol la..hmm…menyesali diri..mentafsir diri…mengkaji kelemahan diri..n pike care nk perbaiki diri..huhu…terlalu banyak kelemahan dlm diri disebalik kelebihan yang sekecil kuman cuma…rase makin kecik ja rasenye diri yg dh memang sedia kecik nih..wakakakkkk…hmmm…rase nak rebah la….de sape yg sudi nk tolong angkat…hakhakkkkk…hmmm…^_^




Embun di pagi buta
Menebarkan bau asa
Detik demi detik ku hitung
Inikah saat ku pergi
Oh Tuhan ku cinta dia
Berikanlah aku hidup
Takkan ku sakiti dia
Hukum aku bila terjadi
Aku tak mudah
untuk mencintai
Aku tak mudah
mengaku ku cinta
Aku tak mudah mengatakan
Aku jatuh cinta
Senandungku hanya untuk cinta
Tirakatku hanya untuk engkau
Tiada dusta sumpah ku cinta
Sampai ku menutup mata
Cintaku sampai ku menutup mata
Oh Tuhan
ku cinta dia
Berikanlah aku hidup
Takkan ku sakiti dia
Hukum aku bila terjadi

~sampai menutup mata~
song by: acha septriasa

~sakur@wa~








14 comments:

Anonymous said...

pesss... pess time tgk wawa tepek gambar yg tak ditacap... ekekeke

n@RuTo` aka s@ya aka H@mzah said...
This comment has been removed by the author.
n@RuTo` aka s@ya aka H@mzah said...

camne nak tau tak tacap ke tacap? hehe. pengetahuan am! LOL
mane tau dah tacap kan tp tak nmpk.
wahh kiut nyerr heliza.haha

eleza737 said...

eleza kiyut..? mekaseh mezah.. LOL

eleza737 said...

wakwaaaaaaaaaaaa...
bg mak wakwaaa minum 100+..
kalau x baik gak..
bg 200+..
kalau x jugak 300+ and so on..
hehehe..
cemoge mak wa punye mak sehatttt..

eleza737 said...

ehh ehh..
wakwaa dah pakai pop up comment laa..
haaaaa br best..!!
mezahh.!!! bile nak tuka..?

_sakurawa_ said...

hehehhhh uchu..pes time kan..hakhakk...nk tggu aku tacap..lmbt la gamaknye aku apdet blog niiii...huhuuu...

_sakurawa_ said...

mezah,klo nk tau tacap k x..klo tacap.muke ling dh mcm muke ija la gamaknye....xleh beza dh heliza k eleza....konpiussss...wakakakakkk

2 psl la aku x tacap..ngeh ngehhh
=P

_sakurawa_ said...

mekaseh ling...emm..500+ ade x?..hehehhh

ni coinsss nye psl la pakse aku gune pop-up...hahaa...thanks coinsss!!

coinsss said...

adehhhh den ketingalan ketapi lakkk...muahahaha lambat lak bg komen.... waaa gambo2 tu ade yg den xdapet lg nie haaa....nak gambooooo plsss....... :D

lingg aku ajo wawa wat popup nie...hehe ... sama2 wawa

eleza737 said...

wakakaka.. kalau x tacap..
muka sy mcm mila plak.. :D

eleza737 said...

coinsss.. aja wakwa ilangkan word verification ni plak..
saket mate nak tgk huruf ni..
ekekke

_sakurawa_ said...

waaaaaa...pas nih xyah dh mek gambr ngn mila..nk mek gmbr ngn lingggg je lah....iii mila..eh, ling....wakakakkkk

Anonymous said...

wekk..pasan minah ling tuh